Möbeldagen








        En dag på Öland - ibland har man det bra!





Strongbow och Sallad på Resturang Zegel



Vardagsrummet


Skåda, Gott Folk! Första möbeln jag och Robin äger tillsammans!



Skrivbordet


Självklart är mina husdjur med



Och Självklart ska kärt folk finnas med



Nog för att jag är van att Jenny inte är med mig, men jag börjar faktiskt lessna på att jag inte får träffa henne varje dag. Snart är det dax att hon och jag får bo på samma ställe, och därmed PASTA!




Idag var jag på arbetsintervju och det gick bra. I morgon ska de ringa, så får jag se vad som händer.
Jobbet innefattar vattengympa och kanske lite mer. Nu hoppas Lisa på det bästa! För Lisa vill inte fortsätta leva på luft.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0