Get ready for action!

Hej alla mina vänner!
Först måste jag skriva att jag längtar efter alla er och vill så gärna ses så fort det bara går!
Storsjöyran blir det inget av eftersom att det börjar hända grejer här i Kalmar, plus att jag inte äger många ören nu för tiden.

Jo, vad har hänt då? Först och främst så har jag och Robin tagit ytterligare ett steg i vårat förhållande.
Vi har nämligen köpt levande växter! Förra helgen tog vi TurboGlenn till Plantagen och inhandlade gröna växter, en fin växt med fina blommor, och ett Olivträd! Det sistnämnda var på Robins villkor, och han är väldigt stolt!
Här kommer lite bilder på de små miraklen:

                                                                
                                                          Jag och Robin är också små mirakel!


                                                                   



Jag har dessutom fått lite napp på jobbfronten! Jag har fått ett fast Aquapass på badhuset här i Kalmar och börjar den sista augusti. Det ska bli riktigt roligt! Så nu jobbar jag på programmet och ska redovisa det nästa vecka.
Sen kanske jag få massera lite på Aqua Floating nästa vecka. Så det börjar ta fart!
Robin kom in på sin utbildning så han kommer jag inte se mycket av i höst! Nollning ni vet, jag har hört att det är rätt intensivt.

Däremot så har jag fått ett ganska stort bakslag. Jag fick veta i måndags att de mest troligt inte kommer starta någon Sjukgymnast i Kalmar över huvud taget. Så en av de stora anledningarna till att jag flyttade hit har försvunnit.
Visst, jag kan ju bo här ändå och jobba och så. Men jag vill inte skjuta upp utbildningen för länge, eftersom att min plan är att åka ut i världen igen när jag är klar.
Så planen är nu att plugga upp betygen och se vad som händer. Men det känns väldigt väldigt tråkigt och det är så typiskt att nu när jag och Robin för en gångs skull bor på samma ställe så ska något skita sig.

Men tillbaka till en rolig sak! Jag ska hämta min cykel idag, som är sprillans ny i däcken och redo för race nedför kullerstensbackarna. Se upp för oss i sommar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0