Karma- Boost?

Jag kom på en grej igår när jag stod i Coop- kön! Eller jag trodde tydligen att det var en ICA-kö, för jag försökte dra mitt ICA-kort för att få bonus. Kassörskan märkte det inte, men de tuggummituggande fjårtizarna bakom mig fnyste och fnissade. ANYWAY!
Varför inte göra en god gärning genom att helt sonika betala för varorna personen bakom dig ska handla.
Ett enkelt "vi tar maten där borta på mitt kort också".
Det skulle vara roligt att se reaktionen. Det skulle nog vara väldigt överasskande och dessutom ganska genant, alltså maten man handlar är liksom en rätt intim grej ändå.
Ungefär det tänker jag på de här dagarna i Kalmar.
Sen har det iof hänt lite mer här borta! Robin har börjat så skolan, eller börjat med nollningen, så han är ute och röjer. Jag har fått assistera genom att spela Kristine Meltzer, pussa honom på kinden, cykla ner med jongleringsbollar samt cykla ner med ett okokt  ägg. Det sistnämna känner jag hamnar inom kategorin "udda saker att ha i sin handväska"
Jag börjar med vattengympan på måndag, niice! och nästa lördag ska jag prova ha ett pass på sjukhuset också.
Jag gjorde livräddningsprov och sånt igår, så har jag tur får jag jobba som badvärd också.
Nu är det Adam&Eva på tv! Så sjukt bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0