Saknad

Idag saknar jag Australien. Jag saknar värmen, ljudet av hav och doften av utland.
Jag saknar umgänget på olika hostel med olika människor från olika delar av världen. Jag saknar känslan att vakna i wicked campers - bilen, ta på mig en tröja och hoppa över till sätet och åka iväg.
Jag saknar promenaderna jag tog ensam på Bondi Beach. Jag saknar mina och Sandras upptåg och roliga äventyr.
Jag saknar designern Amos, Donna från Frasergruppen, Den snälla irländaren som lånade mig pengar i KL, irländarna jag bodde med 2 veckor i Nyah, det fantastiska gänget från kiwibussen. Och jag saknar Lauren.
Jag saknar svenskarna från Bondi och jag saknar KitKat Cookies and Cream.
Jag saknar nästan allt som har med min resa att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0