Sommarkärlek

Min största crush i år kommer nog att bli sommaren. Jag är så obehärskat kär i sommaren just nu!
Jag jobbar ute hela dagarna, underbart när det är varmt! Jag tycker så mycket om mitt härliga jobbgäng, så jag kan absolut inte klaga där. Efter jobbet beger jag mig ut på sommaraktiviteter såsom grillning, promenader, krogkvällar, mys ute på någon äng med vänner. Det är helt underbart! På sommaren är det som att alla ploppar ur sina små iden hemma och börjar upptäcka staden igen. Märka att den faktiskt finns där, relativt liten men ändå så outforskad.
Man kan helt enkelt säga att jag är nykär i Östersund.

Om jag någonsin i sommar skulle kunna bli kär i någon annan än denna årstid så lovar jag er att det blir rubriker! Stora rubriker!

Sommaren 2009 och jag är såå tajta!


Kommentarer
Postat av: Åsaaa

Åh, jag förstår dig precis! Jag är också så otroligt upp över mina öron förälskad i den här sommaren :) 09 is da shit, helt enkelt!



Här får du några rader att förgylla dagen med:



- You guys ever wonder what it would be like to stop livin' up here... and start livin' down here?

- Or what if we stop livin' over here... and start livin' over there?

- Shit, my aunt Shaneequa used to live over there, man! But that bitch got evicted though...

- For what?

- Mice.

- I thought she had rats?

- No, rats are outside, mice are inside.

- But what if a mouse goes outside does it become a rat, and if a rat is in the house, is it a mouse?

- I ain't seen no mouse outside. That's what I'm sayin'.

- That's because it's a rat, fool!

- Damn! You mighta just made fact. That's some real shit right there! A-Ha!

2009-07-07 @ 00:57:01
URL: http://mostofmajor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0