min lilla rosa bok

Jag gick till stan idag och köpte min lilla rosa bok!
Egentligen är den inte rosa, jag valde mellan en rosa och en mönstrad och det blev anternativ numero två.
Men "min lilla rosa bok" låter så mycket bättre än "min lilla mönstrademedblommorochsmågrodorpålöv bok"

I denna bok ska jag skriva ner viktiga adresser samt andra anteckningar på min stora resa!
Igår köpte jag dessutom min alldeles egna ryggsäck, som kommer bli min närmsta buddy på detta äventyr, förutom Sandra, Åsa och Fredrik såklart :)

Jag träffade ett par från Brisbane igår kväll, som vi gärna får hälsa på om vi är i krokarna. Så det ska jag se till att vi är! :)
Dom hade kängurus skuttandes på deras gård. Jag blir ju alldeles lycklig
Så deras adress ska genast skrivas ner i min lilla rosa bok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0