Källbäck och Tribal

Just hemkommen från Jennys stuga i skogen, och det var lika angenämt som förra året. Samt alla åren innan det!
Förut skrev jag att jag hade döpt denna helg till "en kladdig middag på Noppes". Jag hade fel.
Härmed är denna helg nöpt till "lite sång, lite dans, lite naket". Någon som har sett Glenn Killing på Berns?
Om inte: Ni kan mycket väl bli förvirrade av denna titel.
Vi hade det väldigt trevligt med kräftskiva, filmvisning, kurragömma (från mina vänner sida) samt godisätning.


För övrigt så har dansen börjat igen, och jag kunde inte varit lyckligare! Det är ren lyx att få känna känslan av träningsvärk igen, som jag har längtat! Det blir samma veva som förra året, nämligen Streetdance och Tribal.
Just det, Tribal... för er som inte vet vad det är så kan jag sammafatta det för er här och nu: Magdans, fast fränare.
Tribal innebär väldigt mycket sammarbete inom gruppen, då dansen mer eller mindre bara går ut på inprovisation.
En leder och ger tecken, som resten av gruppen ska följa. Det här är  det svåraste och roligaste jag någonsin har provat!


Kommentarer
Postat av: Åsaa

"lite sång, en hel del dans och en påträngande mängd naket" skulle jag vilja sammanfatta vårt senaste äventyr som haha ;)

2008-09-10 @ 19:11:04
URL: http://mostofmajor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0