Vuxenpoäng

Klev upp i det jag kan kalla ottan nu på semestertiden, klockan 8:15.
Kravlade iväg till käftis för att undersöka en liten tand.
Första gången jag fick bedövning, vilket kändes mysko... det som var lite trist med hela situationen var att hon började borra innan den hade börjat verka helt. Så det gjorde ändå sjukt ont och var obehagligt till tusen.
När jag dock satte mig upp igen och skulle gå till kassan kändes halva munnen helt borttappad.
Nu börjar min ena sida av käften dock vakna till liv igen och jag ska äta, något jag har längtat efter ända sen frukost.

Man ska inte underskatta glädjen av att äta bara mackaroner med en klick smör och ketchup.. så är det bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0