mitt liv i en väska

Idag när jag var på lunch insåg jag tillsammans med Jenny en rolig sak
(eller föressten... lunch... en gå-och-ät-något-i-30-min-men-blir-det-kö-ropas-du-in-igen-rast)
Medan Jenny pratade om en rolig röst som finns mellan två liftar i Duved rotade jag igenom min handväska för att hitta något jag inte kommer ihåg för stunden.
Jag märkte att jag hittade små delar av mitt liv i den här väskan. För det rensas sällan... för sällan.
Jenny var egentligen den som kom på att delarna av min tillvaro låg i den här väskan.

Där hittades:
- Kalender (som innehåller det mesta av mitt liv)
- Bulgarisk peng
- Entrékort på Aditro
- Aquatinikapsyl
- Trysilpenna

Ni behöver alltså inte lära känna mig. Nu vet ni vad mitt liv består av.

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHA Fan va s nyggt :D va tragiskt mitt liv är isåfall.. min väska består av plånbok, kalender, en ostmacka och några tugummin. hur tolkar man de?

2008-01-15 @ 09:01:57
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0