lunchrast

någon som kommer ihåg det barnprogrammet?
När en kille fyllde en balja med fil och ritade massa figurer i den.  Man kände sig sjukt hungrig när man såg det där!

Sitter på lunch just nu då. Morgonen bestod av sjukt mycket ringande. Folk var som galna!
Men jag fick självklart knepiga bokningar och datorn hakade sig så mina första timmar bestod av att ringa IT-avdelningen, starta om datorn samt ringa alla möjliga samtal för att försöka lösa kundernas problem.

Har eftermiddagen kvar, sen ska det hem och diskas. Och kikas på Vänner- dagens höjdpunkt!
Ingen träning på onsdagar längre, så nu är det slappa onsdagseftermiddagar som gäller.

Företagets it-ansvariga har suttit upp ett papper med en klocka som motiv på väggen. Orsaken var att charlotte och camilla blev tämligen förvirrade när klockan togs bort på ena kortsidan (som vi oftast har huvudena vända mot)
Så nu har vi ett A4-blad med en klocka som ständigt visar 10:10. Min åsikt: Är inte detta mer förvirrande än att vara utan klocka?

Till helgen skall det åkas bil till Åre, sovas i jennys lutande stuga samt festas i Åre by!
Nu räknar jag med fri entré och öppen bar på krogarna för alla Skistar-säljare!
Jajjamensan. Besviken blir jag annars.

Sådär ja! 10 minuter kvar, nu ska jag kila på toaletten sen undersöka nya kaffeautomaten (som innehåller choklad=min räddning).
Sen skall det tametusan pratas i telefonen. yepp. bara att bita i det sura äpplet och leva vidare.
Snart ska jag resa iväg :) medan jag väntar på den dagen kan jag lika gärna sitta här lite då och då.

Kommentarer
Postat av: Tina

Alltså, jag undrar... är ert jobb verkligen så där hemskt?
Jag funderar också på om dom inte behöver folk?
Arbetslösheten tar på krafterna=/

2008-02-07 @ 17:02:32
URL: http://tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0