allt för camilla

Nu har Camilla jävligt trist på jobbet så att hon vill att jag ska skriva någonting här.
Eh... here we go.


Idag är jag ledig, vilket innebär att jag SKULLE KUNNA sova ut så sjukt mycket.
Vad händer? Jag kliver upp kvart i åtta och är sjukt pigg och redo för dagens utmaningar.

Min fråga är: Kan någon bara snabbt och smärtfritt avrätta The Voice?
Inte människorna, så barbarisk är jag inte. Men själva programmet.
Jag anser att det borde räcka med att vi lyssnar på skiten på radion.

I helgen ska vi åka till Bydalen, pappa tyckte att jag var lat och sponsrade mig med 200 spänn så att jag kan hyra skidor. NU KOM JAG PÅ ATT KARLN  ÄR SKYLDIG MIG 400 SPÄNN!
lycka på jorden.

Jag kan berätta om Camillas gårdag.
Igår klev Camilla upp sisådär i lagom tid för att dra på sig lite kläder och hinna laga sin näringsrika morgongröt.
På vägen till bussen svor hon hon över det dåliga vädret, eller om det var bra väder gick hon och längtade tills att hon skulle få kasta sig ut i skidspåren.
På bussen satte hon sig mest trolig ganska långt bak, skulle kanske gissa på tredje sätet bakifrån mitten av bussen. Ipoden var på hela bussresan.
På jobbet kom hon ungefär 07:52 kanske, i lagom tid så att hon hinner öppna alla system, hämta en timrapport och snacka lite skit med Charlotte =)
På arbetsdagen sitter Camilla och försöker sysselsätta sig mellan samtalen. Kunderna är antingen trevliga eller ställer skitkorkade frågor. På lunchen har hon mest troligt med sig mat från gårdagens middag.
Vid arbetsdagens slut skuttar camilla iväg och lämnar in sin timrapport och är relativt nöjd med sina antal samtal för dagen. Sedan tar hon sin buss hem, äter maten som står framme åt henne och sen drar hon på sig skidorna och åker. Eftersom att det bara blev motionsåk i måndags tar hon i lite mer idag. Kanske att hon sätter sig på trampmaskinen när hon kommer hem. Sedan går hon och lägger sig vid 21:30, slår på tvn och slötittar lite innan hon somnar. Sen drömde hon säker något riktigt jävla mysko.




Kommentarer
Postat av: Camilla

Okej jag har aldrig kännt mig så tragisk i hela mitt liv. Jag måste verkligen sluta umgås med dig för du känner mig för väl...

2008-02-26 @ 09:00:09
URL: http://casomo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0