luften bor i mina steg

Jag ser verkligen fram emot mina två lediga månader. Jag ska hinna med mycket innan jag åker!
Åsa sa till mig att jag borde promenera runt i Östersund och titta på det jag åker ifrån. Hon är så klok, min Åsa.
Jag ska hitta nya affärer att utforska, fika på nya fik och i allmänhet bara vara en riktig turist i min egen stad.
Jag vill se Moose Garden och stället där guckuskon växer. Jag vill dessutom ta upp skrivningen igen, när jag var yngre skrev jag jättemycket. Vet inte hur många smånoveller som ligger och samlar damm på vinden, skulle gissa på massor.
Som jag skrev förut, man tappar verkligen det här med skrivningen om man inte håller igång. Ju för tiden har jag svårt att uttrycka mig i skrift, vilket känns jättekonstigt!

Igår var vi på krogen, utklädda till det motsatta könet. Jag var Matz, den snoffsiga norrlänningen som under kvällen kom ut ur garderoben. Detta innebär att jag igår var en tjej som var utklädd till kille som gillade killar.
När jag vaknade var jag tillbaka i tjejstadiet. Kändes bra =)
Grattis igen Fredrik.

Jag har tvättstuga idag, och jag har bestämt mig för att tvätta mina kuddar! Visst har du en duktig dotterdotter, mormor? :)
Tanken är också att jag ska städa lite, i morgon kanske Stina kommer förbi och kikar på lägenheten.

Jag har börjat lyssna på Håkan Hellström igen, för ibland behövs han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0