Dag 91

"Som jag skrev förut, man tappar verkligen det här med skrivningen om man inte håller igång. Ju för tiden har jag svårt att uttrycka mig i skrift, vilket känns jättekonstigt! " - Nämnde jag att jag numera har svårt för att uttrycka mig i skrift?

Ny dag- nya möjligheter!

Det där med kuddtvättningen gick ju sisådär kan jag säga, två av tre överlevde!
En av dem gick det nämligen hål på, så när jag öppnade maskinen vällde det ut kuddinälvor så det stod härliga till!
Fick därför kliva upp sju i morse för att ringa vaktis och berätta om den olyckliga lilla händelsen.

Kommentarer
Postat av: Fredrik S

Om folk faktiskt mördar för ludd i torktumlaren så tror jag att du hade varit körd vid det här laget om du inte berättat för vaktis om fjädrarna i tvättmaskinen! ;)

2008-08-12 @ 16:12:06
URL: http://deeperend.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0