Första vårdagen?

Hej allihopa.

Det här var ju länge sen.
Jag har inte så mycket att berätta om mina dagar, för dom brukar se ut på ungefär samma sätt.
Vakna-äta-promenera-jobba-luncha-jobba-promenera-sova.

Men nu börjar det hända saker!
ETT: Våren börjar komma! I morse kvittrade dom små pippifåglarna och solen lyste i våra ryggar. Man behöver inte pulsa fram i snön längre. Mest bara hoppa över små snöblaskpölar, vilket gör ingenting!
TVÅ: Min bil mår bra igen! Jag ska hämta honom från meken/sjukhuset idag och enligt sandras papi mår han mycket bra.
TRE: 15 dagar kvar på jobbet, och det känns helt underbart och samtidigt lite bittert. Mest eftersom att jag inte har något annat jobb sen :P
FYRA: ...har jag nämnt att solen skiner ute?
FEM: Snart skalet! Snart Skalet! SNART SKALET!! :D :D :D
SEX: Jag längtar till Mora, och det är inte länge till att jag ska få åka dit.

SJU: Jag är bara allmänt nöjd :)

Sitter på arbetet nu, dagens schema ser lovande ut! Slutar om två timmar, ska sedan köpa en glass med Charlotte. Hon tycker att jag är tråkig för att jag vill ha Piggelin, att jag borde variera mig lite mer och välja något lite mer spännande. Vadå?! Piggelin är kult.
I alla fall så ska det senare åkas buss till Krokom. Känns bra! Åka med massa folk som precis slutat skolan gissar jag på. Skönt att känna sig lite som en i gänget igen =)
Sen ska som sagt Glen hämtas, det blir skönt att återförenas med min lille sambo igen =)
Eller iof... särbo. Vi bor ju inte tillsammans, men vi lever ändå tillsammans.
Sen ska jag hem och hänga med Charlotte, det skulle tydligen dansas. och sen ska vi iväg på träning :D
Ska bli så sjukt härligt att få börja igen. En veckas lov är för mycket.
Sen ska jag hem och diska, vilket suger men gör ändå inte så mycket. Vet ju om att det blir rent efteråt!
Det ryktas om filmvisning, men vi får se :)

Nej nu ska jag återgå till mina förvirrade kunder som ringer på väg upp till fjällenför att fråga var de ska bo.
Bra där :D
hejheej


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss!

yourclothesdontfitthisseason.blogspot.se

ursäktar stavfel.. jag är full.. men du fattar konceptet kanske? :O Hihi!!

2008-04-18 @ 23:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0