Tack!

För att ni finns alla ni underbar människor! Alla mina vänner som förgyller vardagen, mina kära grannar som alltid finns i närheten, familjen och släkten för att ni alltid vill höra hur jag mår och vad jag gör. Min lägenhet som alltid känns välkommen och trivsam (bara den kan lära sig att rengöra sig själv... går det?) och det lilla djuret hemma i byn som jag saknar nästan varje dag. tänk att en gammal liten bit päls kan göra en så lycklig!


Ett speciellt tack idag går till marcus som gjorde att jag skuttade hela vägen hem från träningen idag! när man får höra att man blir bättre känns det så mycket roligare att fortsätta. ingen vill ju stå och trampa på samma ställe.
och till Camilla som gör dagarna på det nya jobbet så sjukt roligare. Allt fuffens som den människan har för sig gör ju bara att man dör av lycka inombords :)

Kan också passa på att tacka mitt sommarjobb, de som hade tålamod med mig och tog hand om mig på mina arbetsdagar.... och när jag ändå är igång kan jag skänka ett tack till folket på aditro som hjälper oss nya.

Nej nu har jag varit tacksam nog. Nu ska det duschas och sen dippas chips till desperate och so you think you can dance. Serru!


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, jag har hittat igen en SunnyBeachare!!! Nytt jobb? Spännande! Hur äre med armhålan då appropå lite och ingenting? Hoppas bra! // Tina

2007-09-19 @ 09:45:06
URL: http://www.tinawina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0