Första dagen på nya jobbet

Vad ska jag säga? På mitt nya jobb har alla stenkoll :D
Vi trodde att vi skulle gå utbildning för kundtjänst, men det blev något annat. Så i veckan och kanske nästa ska vi sitta och ringa ut till folk och fråga om de vill förlänga sitt abbonemang eller om allting fungerar bra med deras box.
Trevligt. Men det blir en bra mjukstart innan det riktiga tjorvet med konstiga datasystem och sånt.
Eftersom att det var ganska mycket tjorv så gick mesta av dagen åt till att fika =) haha.

Så nu ska jag plugga lite digitalbox, en jävla massa priser och skit att hålla reda på :p

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha usch vad pisnamt för mig, här ska man glänsa och vad händer? Ett system man inte kan haha, lycka till nu:)

2007-09-17 @ 20:56:14
URL: http://linn88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0