lets pray for the weekend!

HELG!
Ni anar inte hur lycklig jag är över detta. I måndags trodde jag inte att veckan skulle ta slut, någonsin.
Men titta! Här sitter man :D

Dagen har varit mer än godkänd =) Vaknade halv nio, läste lite ur Harry Potter som håller på att ta slut.
Klev upp, åt frukost och traskade sen ner på stan.
Gick runt en sväng och kikade lite, innan jag skulle hoppa på bussen som Linn åkte med. Vår plan var att åka ut på frösön och hälsa på Mans Ruin. Efter ett litet missförstånd med bussförbindelserna (när började det finnas tre busslinjer som gick till Valla?!) kom vi fram och pratade lite med brudarna på tatueringsstället.
Det var roligt. Men jag tror att vi kom överens om ett bra mönster. Får se på onsdag när hon skulle ha ritat upp några olika motiv =)

Halv två satte jag och camilla oss vid varsitt skrivbord och loggade in. Dax för jobb! Många kunder och flertalet var arga över påminnelsefakturor, obefintliga frimånader och dubbelfakturor. Gah! Varför kan dom inte lösa det där själv? :p Så ska jag börja tänka framöver...
Om jag skulle sitta på teknik skulle jag inte bry mig. På varje kunds fråga skulle jag citera min favoritfilm! :D

Kund - Min boxer fungerar inte!
Jag - Ja jag tycker ofta att det är så! Du får klippa av kablarna och koppla om dom själv, det gör jag alltid.

Nio var kön borta. Tio packade vi ihop (efter att camilla själv hade försökt ringa till kundtjänst för att se vart hon hamnade). Sen tyckte vi att after work skulle vara passande! Sagt och gjort, det blev en cider på News. Underbart ställe. Sen tyckte jag att vi defenitivt måste ha den obligatoriska fyllo-nachotallriken.
Det är inte lika gott med nachotallrik om man faktiskt är nykter :p
Men man kan säga att vi snabbspolade genom en utekväll! Vi hann med allt! En förfest (På news) men dricka och lite häng, en kall promenad, jag hann säga "jag älskar dig" och camilla hann säga "jag måste kissa". Också hann vi med fyllematen. Ingen krog dock.. men man kan inte hinna med allt!
Men nu sitter jag hemma och äter fil, för det ska vara bra tydligen. jag har dessutom blivit yrkesskadad, jag alt-shiftar i stället för att bläddra mellan sidor och jag förväntar mig se en ikon längst upp där det står hur många som är i kö. Inget händer= HELG! :D :D :D

Nu ska jag lägga mig i fosterställning och be att magknipen ska gå över så att jag kan få sova =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0