låtsashöstlov

När man tillhör de lyckliga själar som fortfarande går i skola så har man ju inte höstlov längre.
Men det hindrar inte mig från att TA höstlov ändå :p
Det är därför jag är uppe i ottan. Ska ta tåg till sundsvall om en liten stund sen ska jag och bror vidare till skellefteå för att ... ha lov helt enkelt.
Jag kommer ha så mycket överskottsenergi när jag kommer hem så det är inte klokt.

Gårdagen var härlig :D Fasen vilken härlig helg jag har haft! Igår var det singstar som gällde vilket var sjukt roligt =)
Sen gick vi på subway (väldigt ovanligt) för att sen åka hem. Jag har knappt sovit något denna natt så det ska bli så sjukt härligt att sätta sig och åka tåg.
Jag vet inte om jag var ironisk där eller inte....


Hejs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0