i-bu-me-tiiiin

Du e så fiiin :D

SUCK!!!


Det var väldigt länge sen jag orkade blogga ser jag :P
Uppdatering:
Sitter på kundtjänst om dagarna och försöker lära mig allt som går när det gäller boxer, tvillingkort, kortavgift, påminnelsefakturor och balboa. Ibland går det bra, ibland mindre bra.
Vad säger man? :P Det är i alla fall väldigt roligt när man får nöjda kunder och när man känner att man kan svara på frågorna. Jag får hoppas på att det blir mindre och mindre hämta-hjälp-för-varje-fråga framöver.
Idag skälldes jag ut 28 minuter övertid, det var inte alls en rolig avslutning på dagen.
Resultat: Kom försent till träningen, han aldrig äta något så blodsockret var aningens lågt.
Men det är saker man får ta, sista samtalet ska avslutas innan man går hem =)

Pratade med min käre tangofar, som ska boka biljett till mig och bror. Vi planerar att åka på spa en vecka.
Inget vanligt spa då, utan mormorochmorfarspa. En vecka i Skellefteå. Det ska bli så himla härligt. Äta god mat, kolla på filmer och vandra på stan med mormodern. En fika med märta ska det bli också =) Yey!
2½ vecka kvar, sen blir det minisemester. Sen vete gudarna vart lisa tar vägen.
Kanske kvar på aditro, kanske på andra jobbäventyr. Känns spännande, men lite separationsångest kommer jag nog ha. Lite kär är jag nog i mitt jobb ändå =) Iaf allt annat än de arga kunderna. men men, det är väl lite det man är till för ändå. dom får klaga av sig lite också försöker man lösa problemet :)

Nej nu ska jag lägga mig och läsa. Vill inte att hp ska ta slut, men jag kan å andra sidan inte lägga ifrån mig boken:P haha.


Kommentarer
Postat av: Åsaaa

GAH! Jag hataaaar den där jäkla ibumetin-reklamen. Den är ju så totalt värdelös! Jag antar att du känner likadant :P

2007-10-11 @ 10:14:06
URL: http://deg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0