Update

herregud. orka skriva ner sitt liv i ord.
Men sen mitt höstlov har det inte hänt så mycket annat än att jag numera jobbar på bokningen för skistar. boka boka boka. stugor, skidskolor om vartannat. Åk med skistar i vinter! =)
Utbildningen var lång men riktigt rolig. Avslutades med en krogkväll med det underbara Uppsalafolket.

Just nu är jag inne på sista veckan i november (som alla andra ... såklart). November 07 för mig har betytt svensson-jobb. alltså mån-fred 8-17. Dagarna går fort!
Sedan börjar december och då ska det jobbad mindre. 97 timmar för att vara exakt. Mellan arbetspassen ska jag städa min lägenhet bit för bit. jag ska dessutom försöka köpa tillbaka allting jag blev av med i Sundsvall.

Dansen slutar i veckan. Nu måste jag komma på vad jag ska hitta på för träning härnäst. Jag vet ju vad jag vill, vill ju ta upp ridningen igen. Vi får se hur jag gör.
Idag var sara kändis också! tv filmade henne, snart åker hon. Jag är så glad för hennes skull, hon ska få åka iväg på sina drömmars öventyr. Men det kommer vara väldigt tomt det halvår hon är borta.
usch.

Hur ser kommande veckorna ut då? På något sätt känner jag att hela december kommer vara helt underbar.
På lördag börjar julfirandet! Då är planen att vi ska kolla på julkalendern, tända ljus, dricka whisky (enligt camilla) och baka. Vilken panglördag! Jobbfest på kvällen också, kalas! :D

nu ska det lagas lunch till i morgon.

Så gott folk! Ses! samma tid, samma plats, samma skägg!

Kommentarer
Postat av: Linn

Myshelg med andra ord:)

2007-11-28 @ 14:54:07
URL: http://linn88.blogg.se
Postat av: Sandra

Du har inte fått tillbaka din väska än alltså? =/ Hörde förresten om din idé för helgen den 7-8 dec, tycker fasiken vi ska se till och ordna upp det! =D apropå ingenting så kom nyss JanBanan-låten upp på min dator, det var ingen dålig flashback från Ullvi som kom upp på inte, haha =P saknar dig!

2007-11-28 @ 15:07:55
URL: http://sandraalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0