slipped away

Jag suger på att uppdatera här.. Men det är bara för att jag har en annan dagbok att hålla koll på. Punkt slut.. :p
Livet rullar väl på... Studenten är i full gång, bal på onsdag och sen är det party fram till dagen D.
har varit i Leksand med släkten i helgen, familjen Karlsson-Ericsson-Goop har sjuk otur.
Men det var roligt ändå!

Jag måste börja förbereda för morgondagen... mobilen ska läggas på laddning, kläder ska rotas fram och sömnen ska sovas. I min egen säng :)

Camilla har hållit låda i lägenheten i helgen, en liten skrutt. Vi tog promenad idag. Såg en helt ny sida av Östersund =)
Kusin är i stan också! Hon äger!

Jag saknar Dvärsätt.

I dont miss you, just who you use to be

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0