mad world

Vad händer?

egentligen vill jag inte veta... det här världen är bra på många sätt. Jag är glad att jag har fått chansen att leva ett liv och jag vill verkligen försöka göra någonting bra av det hela.

Men sedan händer det så hemska saker i den här världen att man ibland inte ens tycker att det är värt att försöka.

Du var alldeles för ung... Alldeles för glad.
En tjej som alltid hade någonting roligt att säga och hälsade med ett leende. Sånt räcker för att man ska skapa ett minne av en person. Därför kommer jag alltid att minnas Sofia för att hon spred en sådan glädje runt sig.
En ung människa har mist sitt liv, en familj har förlorat en medlem och människor har förlorat en älskad vän.
Den tanken räcker för att man ska sjunka i sorg.
Jag tänker på dig. och jag tänker på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0