en ovanlig tisdag

Hej, Jag heter Lisa Goop och jag har lite att göra!


10 favoriter:
Färg: Svart -stilrent
Mat: Tacos
Band: Har nog aldrig haft något.
Film: Love actually
Bok: Vågbitar
Sport: Ridning
Årstid: Sommaren
Veckodag: Lördagar
Glass: Magnum double
Tid på dygnet: Kvällarna, om man inte har läxor som man måste stress-göra.

9 för tillfället:
Humör: Ganska nöjd
Smak: eh..?
Kläder: Mys
Bakgrund: Mig själv när jag står utanför Pc - balen och ser sjukt less ut
Nagellack: Genomskinligt is the shit!
Tid: 16:14
Omgivning: Stökig men hemtrevlig lägenhet
Irritationsobjekt: Hungrig!

8 första: (absolut första)
Bästa vän: En tjej på dagis i stan som jag inte kommer ihåg vad hon hette
Screen name: eh
Husdjur: Damråttorna Ulf och Roger
Piercing: öronen
Förälskelse: också en på dagis som jag inte heller kommer ihåg namnet på
Musik: Tomas Ledin, när jag var tre! =)
Bil: Volvo, fast den är såld
Kyss: Har glömt. men inte någon på dagis i alla fall.

7 senaste:
Cigarett: Sjukt länge sen
Mat: Ett äpple
Dryck: Mjölk ger starka ben
Biltur: Med Sanna igår när vi hämtade min klänning
Kyss: Jenny? :p
Spelad låt: The Offspring - Hit that
TV-program: Sjunde himlen (skämmes tamefan)

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Ja
Varit med på TV: nej
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack:
Kläder: 70-talsbrallor
Mat: Blodpudding
Musik: Techno och Trance och allt vafan det nu heter. Ger mig ingenting!
Dryck: Te
Personlighetsdrag: Bortskämdhet

4 saker:
Du gjorde igår kväll: Lagade middag med camilla
Du kan höra just nu: Musiken och regnet
Du inte kan leva utan: trygghet. och familjen och vännerna självklart
Du gör när du har tråkigt: Lägger mig framför tvn

3 personer:
Du kan berätta allt för: Ingen tror jag. Men jag kan berätta mycket för de närmaste
Du tycker om (förutom de redan nämnda): Går inte att skriva bara tre
Du inte gillar: Adolf Hitler, det lilla barnet i desperate housewifes som bor hos Lynette och Happy i sjunde himlen

2 val:
Kaffe eller te: Te om jag måste välja. Men helst inget
Vår eller höst: Vår

1 önskan: Att jag får uppleva det jag vill.


   

Kommentarer
Postat av: Lull

haha vafaan happy är ju en hund ingen person:D

2007-05-15 @ 16:50:18
Postat av: lull

Vafan lisa du måste ju uppdatera nångång ibland..:P

2007-05-22 @ 10:14:23
URL: http://casomo.logg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0