rast request

Sluta!


Kanske måste berätta lite om den här veckan. Eller de här två dagarna som veckan hittils har bestått av.
Måndagar suger. Så är det bara. Det finns få måndagar som brukar bli bra dagar.
Förut gick måndagar bra, för då red jag på kvällen.

Nu är det tisdag. Vet inte hur dagen skulle kunna bli, jag stannade hemma från dagen idag.
Jag ska väl försöka få någonting gjort. Egentligen borde jag gå på idrotten... men då kommer folk undra vart jag har varit. Det blir middag hos Åsa i alla fall. Hon, jag och Charlotte ska koka ihop något =) 
Sen träning. Egentligen orkar jag inte, men jag måste aktivera mig. Dessutom är det få träningstillfällen kvar nu.
Vårshow v.17 - Gå och se! 

Resten av veckan vet jag inte hur den kommer forma sig... mycket Pa - plugg. annat plugg också, det tar ju för fan aldrig slut! Helgen ska bli lugn. Har liksom inte så många andra alternativ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0