going down under!

jag måste åka! Vad ska jag annars hitta på?


Gårdagen kan beskrivas med två ord: Träning och MAT!
Jäklar vad jag åt... inte bara mat, vi bakade kladdkaka efter min träning och det slank ner en hel del annat också.
Yammeh!
Idrotten på skolan var rätt rolig... vi hade massa olika stafetter. Men idioten är inte rolig alls...

Så träningen på kvällen var så sjukt mycket roligare... fick träna rygg och lår väldigt mycket, då blev jag glad.
Och jag satte dansen!!! iaf lyckades med alla steg... nästan :P men det gick riktigt bra!
Är fortfarande skeptisk med det där med skidglasögonen... hehe.

Det pratas om Bounce summer camp.... jag vill verkligen åka på det. Vet bara inte om jag har råd...

Nu ska jag börja med Pa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0