vecka 1

Ska kanske dra en liten sammanfattning av veckan.
På något konstigt sätt känns det som att jag har levt i denna vecka mycket längre än 7 dagar. Samtidigt som att det mesta är nytt på jobbet så känns det ibland som att jag har jobbat där i tusen år. För det går låångsamt och man är med om mycket varje dag!
Idag var en sjukt bra dag! Klev upp, drog i mig lite frukost och satte mig i bilen. Han inte tänka på att jag skulle på jobbet, utan bara åkte. När jag kom dit var jag på strålande humör och dagen gick fort fort fort.
Åkte och hälsade på en liten lull på kvällningen, Jackass och kladdkaka slår aldrig fel!
I morgon (eller rättare sagt om ca 25 minuter) fyller Camilla 19 år. Jag älskar henne trots att hon håller på att bli gammal som gatan. 
heh.

Jag känner mig i alla fall gammal. Jag pratar med mig själv i huvudet precis så som jag pratar med pensinärerna på jobbet. hjälp?
Fick en underbar kalender av Åsa ( <3 ) där jag kan skriva ner alla jobbtider. Yey!
Fick dessutom ett jättefint halsband och armband av henne som födelsedagspresent, hur fint som helst! Massa olika färger, kommer passa bra i sommar :D Tack åsa!

Ny vecka, nya möjligheter. Eller hur var det nu igen?
Jobb måndag, onsdag, lördag söndag. Ganska skön vecka. Men långa dagar.
Skit samma!
Nu måste jag lägga mig så att jag orkar morgondagen. Men sen får jag åka hem och sova, vilket känns helt underbart! Ska gå på stan på onsdag och träna och bara ha det skönt =)

Linn - Nästa gång det är fest är jag där och krälar med er på golvet! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0