ny dag

och det känns bra! Jobba till nio, sen ska jag hem och sova =)
INTE gå och titta på någon parkering efter att porten stängs. nej nej.
I morgon blir det jocks, stan. lite smått och gott. Filmkväll, tydligen ska det tittas på star wars. jag blir ju lycklig, har aldrig sett en hel starwarsfilm :p
Fredag blir det städa och tvättstuga på morgonen. Sen harry potter som sagt =)

"- Det är någon som har tappat en spiral här"
"- Det där lät verkligen jättekonstigt"

Så roligt kan det vara på mitt jobb =) Nu kommer alla sitta och fundera hur jag kan tycka det där var roligt.
Men jag tror att det är roligare om man faktiskt var där.

Idag kom studentkatalogen. Då började jag förstå att jag faktiskt hade tagit studenten och att jag hade de underbaraste veckorna i hela mitt liv på den tiden.
I måndags på jobbet frågade hon jag gick brevid vad jag skulle göra efter sommaren. Då sa jag att jag skulle åka till Australien. Samma sak när en annan frågade igår. "Jag ska åka till Australien och jobba" sa jag då.
Så tydligen ska jag ju åka :p haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0