Livet är en dans på kullersten

Rättelse: Wendlas uppträder 12:20 och 15:00 på onsdag.


I alla fall.
dagens jobbpass var.... intressant? Haha. Jo så kan man säga. Det var intressant idag.
Idag orkade jag tyvärr inte ha ångest dock. Kändes faktiskt bara helt underbart.

Just nu har jag gett håret en omgång, det har plattats och ligger rätt så bra till just nu :p
Däremot ska jag ju träna sen vilket betyder att frisyren inte kommer hålla så länge.
Skulle ha köpt yranbiljett idag, men jag tror fan inte att jag hinner det faktiskt. Inte mobilen heller.
Jag har ju en hel torsdag som ska fyllas ut också. Då kommer föressten mariia!!! =) yey!

Undrar om jag ska passa på att städa lite... haha. orka.

Stråket ikväll! Jag ska ha roligt jag =) Hoppas vi ses där!

men först måste jag hitta något att äta till middag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0