jenny

hon är tamefasen en fin kvinna! :D
hehe. hon fick bli min rubrik. kändes rätt liksom


En ny dag var det idag. Kändes bättre när jag kom iväg på jobbet och fick vara där ett par timmar. Efter ungefär tre timmar går det fort och helt plötsligt ska man åka hem igen.
Idag höll jag på att somna i bilen på väg hem. Inte alls bra! Tror jag måste börja med det där kaffet så jag håller mig vaken. I alla fall så var det en stressig dag, han inte sitta ner någonting, det var spring fram och tillbaka.
Första dagen som riktig vikarie var det, tror ändå att det gick bra för att vara första dagen! Gjorde inga allvarliga fel, lite måste man ju få strula till liksom :p

I morgon börjar jag åtta, tycker nog bättre om att jobba morgon. Det har jag alltid gjort, då kommer man upp i bra tid och när man kommer hem kan man göra någonting mer av sig dag =)
I morgon ska jag nog på jocks. Eller träffa någon kär vän, alla jobbar ju så man måste verkligen passa på att träffas när det går.

Veckan blir rätt skön, jobbar måndag onsdag. sen hela helgen. Men då tjänar man ju bra med pengar så jag ska inte klaga.
PÅ YRANONSDAGEN SKA JAG VARA SÅ PACKAD ATT JAG INTE KAN STÅ!!!!

Så det så! man måste passa på när man är ledig :p


Nu ska jag hoppa i säng, i morgon blir det tidig dag.

skänker en glad tanke åt polarna som partajar ikväll =)


Kommentarer
Postat av: Näni

Tack Lidi! <3

2007-07-15 @ 11:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0