andra jobbveckan

Då har en till vecka gått då.
Det har gått bra. Jag har åkt till jobbet med ett leende på läpparna den mesta tiden.
Idag gick det inte alls bra dock, kände mig bara allmänt kass. Mitt första riktiga misstag på jobbet, alltid lika jobbigt. För jag hatar verkligen att göra fel på jobbet! När jag faktiskt får betalt för att göra mitt jobb också slutar det med att jag bara drar ner på tempot i stället. Men alla måste väl vara lite nya och gröna en stund. Det börjar falla på plats mer och mer och jag kan gå runt och göra lite småsaker och lär mig mer och mer.
Till veckan blir det fest! I morgon jobbar jag till två, sen blir det stan och sen stråket =)
Onsdag blir underbar, leeedig! :D Och F E S T på kvällen. Då jävlar svante. Ska jag festa för hela yranveckan.
Dessutom ska ni befinna er på lyckliga gatan på onsdag klockan 12:00 och 14:00, då ska Wendlas ha lite dans.
Eller iof, det ska dom ha hela veckan =) Men på onsdag ska jag vara med och det ska bli sjukt spännande att se hur mycket man kommer ihåg från terminerna på wendlas :p

Nu är jag så jävla trött att jag måste sova. Ska upp 06:00 i morgon och det känns skit, men jaja. Sen blir det ju full rulle och sjukt härliga ledighetsdagar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0