30 dagar

Japp. Så många dagar har jag kvar på jobbet.
Har jobbat... en :p Men det är en början i alla fall!

Avdelningen är helmysig, personalen också! Den enda problemet är väl att jag hade lovat mig själv att inte jobba på äldrehem något mer efter förra sommaren. Vet inte varför. Men jag får ångest av det.
Så just nu slits jag mellan att längta till jobbet och till att ligga sömnlös och gruva mig.

Vill testa på något annat också! klart jag inte ska klaga, vafan jenny har jobbar på wärdshuset i ungefär en halv miljon år. Men jag kan ju bara utgå från mig själv.

Jobbar till åtta idag, sen ska jag hem och sova. Grejen är att när jag väl är hemma från jobbet har jag ingenting att göra och känner mig sjukt rastlös. Så då kan jag lika gärna vara på jobbet liksom.

Läntar till fredag! Då blir det Harry Potter- premiär :)
På torsdag ska jag nog gå på stan, måste fixa mobilen.
I helgen jobbar jag, så då blir det jobba, hem och sova och sen upp på jobbet igen.
Så är det, nu ska man vara vuxen.

Nu ska jag laga lunch och sen blir det roadtrip till Lit igen. hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0