SPIT 2007

Dagen börjar med Lady Madonna. Alltså; dagen börjar bra!
Ska börja varje dag såhär.

Det var ett tag sen man bloggade. Orsak: Skolan är igång!
I måndags fick vi en läxa att skriva en CV och Cover Letter till måndagen därpå.
Plus att geografin och pa ska vara klart till nästa vecka.
Men geografin ska fixas idag på skolan, Pa är vi på gång med!
Tror det kommer ordna sig faktiskt :)

Just det... Student, det kom jag på att jag är nyss.
Fan va fränt! Helt underbart.
Vi planerade flak, champangefrukost, musik, tema och massa annat.
Jag vill ha med naturarna, för dom är också min klass.
Det här kommer bli så jävla roligt!

Vad står på schemat idag då?
Plugga Pa till halv två, traska ner på stan för att gå på banken.
Gå upp till skolan, skriva geografin. Skicka in (förhoppningsvis)
Kanske äta nåt?
Traska ner på stan strax innan fem. Prova balklänningar, YEY!
Får se om man kan hitta nåt fint :) För det är inte länge kvar till balen heller!
Jävlar i min lilla låda.

En sak till...GRATTIS JOANNA!
Min kära kamrat tog sitt körkort i tisdags, fick åka med henne efter skolan.
En grymt bra merit, och vuxenpoäng får man om man tar körkort!
Vi har ju kommit på en sak.. På Anderzons lär proffs ut proffs! Så är det!

Ska ringa IKEA och vara lite arg idag också. Det ska bli kul =)
Det dumma är att jag inte alls är arg för att mitt bord inte har kommit än.
Jag klarar mig. Men det känns ju segt att ha fyra stolar och ett bord.
Dessutom ska jag bjuda de som hjälpte mig att måla på middag :) Då kan ett bord behövas!

Nu tror jag det blir duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0