My Chemical Romance

rättning i gårdagens blogg: if YOU jump, Ill break the fall.
Om någon bryr sig, som Jenny sa.

My Chemical Romance ja... tack gode människa för att dom finns.
Men jag håller med Maria, jag borde lära mig vad bandmedlemmarna heter innan jag kan kalla dom mitt favoritband :p

Idag blir det underbart, i alla fall klockan fyra för då ska jag få dansa.
Äntligen!
V.3 börjar dansen igen, längtar som en tok! Vill ha tillbaka den lilla kondition som jag hade på den tiden... och jag saknar mina gamla magmuskler!

Blev ingen pluggning idag. segt, men rätt skönt ändå. plugga på lov är inte kul!
Men vad gör man när man har ett helt jävla projekt som ska skrivas till v.3?! HJÄLP!!
Vi är körda...det är ganska väntat.

Nu ska man plocka lite i köket, hitta något att äta till lunch. Gröt är det enda jag har.
Så det blir gröt helt enkelt.

Varför ska det vara så svårt för mig att köpa dammsugarpåsar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0