look for the girl with the broken smile

Tittar ni riktigt noga på mig så ser ni att ni har hittat henne.
Men då gäller det att ni tittar riktigt ordentligt.

Helgen har varit berg och dalbana- finns det nån helg som inte är det?
Fredagen var lagom och trevlig =)
Lördagen var underbar, jag hade en hel dag för mig själv. Gjorde stan, lagade mat och bakade en kladdkaka.
Idag har varit berg och dalbana. Morgonen var bra!
Gjorde inte ett piss på för och eftermiddagen. Ingen läxa- ingenting. Eller okej, skrev ett mail till min lärare samt kluddade ner ett litet tal vi ska hålla på engelskan i morgon.
som jag för övrigt inte kommer gå på.

Fikade hos joanna på kvällen, hur ska man klara sig? I morgon flyttar hon till Göteborg.
Så här kommer det vara... en efter en kommer de lämna boet.

Missade bussen hem, så jag gick från lugnvik och hem. Tog 70 minuter. I Jeans. SMÄRTA!

nu går jag och lägger mig. kan inte kliva upp tidigt i morgon, men jag kommer väckas av ångesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0