En liten paus

Jag tog mig en liten paus i bloggskrivandet.
Vet egentligen inte varför... för mycket att göra kanske.

Idag har jag fått lite gjort! Jag lovade mig själv att följa min kalender till punkt och pricka hela den här veckan. På dagens schema har jag kluddat ner "opposition pa, gör klart ordlistan", och någonting mer som har blivit överstruket.
Oppositionen var jag på och det gick bra! Jag gillar oppositioner, man får mycket hjälp.
Jag har dock inte klart min ordlista. Tror jag har 13 ord kvar. Fan då!
Men då får jag helt enkelt skriva till "skriv 13 engelska ord" på morgondagens schema.
I morgon har jag mycket att göra!
Ska ringa om käftis, skriva och träna ordlista, skicka min mp3 och maila cdon, börja med källkritiken och dessutom träna 2½ timme. My gosh.
Har en avi som måste in på banken, men det får bli på... tisdag?

Krogen på fredag! Jag funderar på en vit månad. Funderar.
Det låter som att jag är alkoholist nu och behöver vänjas av, men nej nej.
Jag behöver en paus, i alla fall min plånbok. Men om det blir mando den 14 februari och snit-fest så bryts månaden.

Jag vill sitta vid ett bord på Lescapade och äta en turkey and cheese sandwich och titta på folk. Ge servitrisen dricks och titta på den stora fisken som hänger upp och ner utanför affären brevid och stinker.
Jag vill till och med bli förföljd av en liten flicka som vill ha pengar och jag vill försöka förklara för henne att jag bara har svenska pengar. 

Men mest vill jag sova. Min kropp har ont. Jag har ont 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0