Duved 2007

Japp. Nu är det på gång igen!
Idag åker vi iväg till Duved och Jennys stuga.
Vad tror ni? 13 tjejer en hel helg? :) Kan bli intressant!

Mini - Roadtrip upp, jag och Sandra ska köra. Håll tummarna för att Gamla Bettan orkar uppför backen!
Tror vi ska stanna och ta några bensträckare också, det är ju så förbannat långt vet ni. Haha!
Bara för att få in själv roadtrip-känslan.
Sen blir det till att handla middagar i Järpen och sen ska vi kånka uppför den jävla backen upp till stugan.
Men tanke på mitt bagage måste jag nog gå två gånger.

I morgon då. SKIDOR! hoppas på bra väder!
Kvällen bjuder på middag och sen ska vi sjunga och dansa hela natten lång!
Myrt kan "en blå" nu, så vi får köra stenhårt på det! Plus våra nya moves som är så snygga!

Lördagen bjuder på slappa, slappa, slappa.
Sen blir det hemfärd. Och skriva klart källkritiken, fuck it.

Har lite balklänningsproblem, men jag tror det löser sig.
Om min kära far kunde vara lite mer lugn och inte brusa upp för minsta lilla så skulle jag nog kunnat få fram det jag ville ha sagt. Men det orkar man inte när man bara får skit tillbaka.

Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0