tomt

Skolan är sjukt tom just nu.
SItter och väntar på Jenny.

Till mitt vänster ligger ett kvitto där någon har köpt någonting på The Corner Café, en drickyoghurt, två bananer och en festis. De tre sistnämnda tillhör mig.

Jag klippte mig idag! Frisörerna blir ju så galna när de ska pyssla med mitt hår, iaf när dom märker att det går att forma precis som de vill. Jag gick ifrån frösön med alla sorters mousse, spray och inpackningar som finns på denna jord. Men det är kul :)

Om Jenny kommer om ungefär 10 minuter kan jag mycket väl veta vad hon sysslar med.
Sluta veta allt Lisa! Jag tror för mycket om mig själv.

Krogen ikväll då. Faktiskt riktigt pepp. Känner på mig att det inte alls kommer bli världens roligaste kväll, men det skiiter jag i. Jag ska dricka och gå in, sen spelar det ingen roll för mig om jag går ut igen efter fem inuter. Då har jag i alla fall fått gjort något.

Helgen trodde jag skulle bli lugn, men nejdå! Plugga plugga plugga.
Ska gå på dansshow i morgon med Tuld =)
Sen ska min lägenhet bli fin också, äntligen! Jag längtar.
Det som är lite surt är att det faktiskt är jag som bestämmer när det ska göras, och ju fortare jag bestämmer mig desto tidigare kommer det att bli. Alltså; det är upp till mig hur länge jag vill längta.

Jag vill gå hem! Det är tur att Jenny är så satans snabb! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0