sunday bloody sunday

Jaha, då var det söndag då...

Jag började dagen med att vakna halv åtta och jag vet inte varför.
Men när jag hade vaknat till så hörde jag att datorn brusade som en jävla bilmotor. Då var den fortfarande igång. Vafan. Så jag fick krypa upp och stänga av den. Somnade om rätt kvickt.
Tror jag hann må illa lite också.
Drömde en sån där obegriplig dröm. Var i ett hus med några kompisar och där inne låg tydligen storsjöteatern. Vi skulle ha något form av genrep, men jag hade glömt scenkläder så jag lånade av Åsa.
Har ju en liten kärlek till hennes gråa mjukisbyxor, så de lånade jag :)
Sen hade jag en stor ryggsäck där jag hade gömt en köttbit?
HAHA!  Det är bra att jag drömmer logiskt.

Gårdagen blev det väldigt lite samhällsplugg. Det ska kompenseras upp idag.
Igår fick jag annat nyttigt gjort. Jag städade lägenheten och lagade god mat.
Men köket är väldigt äckligt. Det ska ordnas idag. För jag har kommit på att jag inte hinner diska på veckorna.

Jag vaknade och var förkyld i morse. Blir det inte bättre så får jag vara hemma och kurera mig i morgon.
För jag tänker inte riskera att vara sjuk på onsdag! För då är det party för fulla muggar!
Och jag har nästan räknat med att vara förkyld efter 100-dagars med tanke på vad jag har tänkt ha på mig.
Jag är less på mina jeans, så det blir nog kjol.

Jag har kikat på lägenheter i Sydney. Tror det där skulle kunna vara den vackraste staden i världen.
Operahuset, China town, hamnen. Det fanns en lägenhet som låg precis vid hamnen, vilken fantastiskt utsikt. Jag kände verkligen värmen i ansiktet när man sitter på terassen på kvällen.
Jag vill verkligen åka. Trots att det innebär mycket jobb och slit både innan och när man väl kommer dit.
Skit samma! Jag kan inte sitta här hela livet.

Nu ska jag börja skriva om könsskillnader inom pardans. Orka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0