dag 108

Jag är varm om min panna. Men jag tror då inte att jag har feber.

Dagen har flutit på bra! Någonting jag inte alls trodde kunde vara möjligt när jag vaknade i morse.
Vaknade på natten av att jag var jättetorr i halsen och jag låg kvar länge i sängen och vägrade att gå efter vatten. Men efter ett tag fick jag gå upp och när jag hade hämtat min kopp var jag halvt i sömn när jag la mig ner i sängen igen.
I alla fall, så var jag så trött och förvirrad i morse att jag gjorde TVÅ frukostar. Herregud.
Först två mackor med min multivitamindryck.. sen klädde jag på mig och började sedan göra i ordning en filtallrik. Varför?
Man kan säga att jag var ganska mätt när jag lämnade blomängen denna morgon.

Skoldagen var väl inte kalas direkt, men när fan är den det?
Vi kämpade på med vårt projekt, tror att det kommer bli bra om vi lyckas aktivera oss.
Sedan var det ekkel-lunch. Fast jag måste säga att skolmaten blir så mycket godare när man bor ensam och måste laga middag och sånt själv. Man är sjukt tacksam att varken behöva laga maten eller diska undan. Efter lunch hade vi egentligen idrott, men den var inställd idag (varför vet jag inte, och jag orkade inte ta reda på det heller).
Så jag och Sanna gick ner till datorsalen och fortsatte att jobba och efter ett tag kom resten av gruppen också. Sanna skulle på körlektion kl ett så jag planerade att gå ner på stan och köpa vantar.
Bestämde träff med Camilla, så jag fördrev timmen innan hon skulle komma in till stan att gå till jocks och titta när Jenny cyklade. Vi sprang in i Sandra och hennes moder utanför, och då menar jag verkligen sprang på. De hade glömt var de hade ställt bilen :p
Sedan skulle vi träffa Sanna och sedan när Camilla kom in till stan var vi samlade en stund, innan Jenny och Sanna övergav oss.
Jag och Camilla gjorde stan... jag fyndade vantar för 25 spänn och millen köpte en outfit som var sjukt snygg. Sedan gick jag hem och beställde mina kläder från ellos.
Sedan dess har jag mest skrotat runt här... ska gå ner på träning om en kvart, jag är trött!!!
Min kära partner Sara är sjuker så jag blir utan henne idag också, trist! Stackaren.

Nu blev det bråttom. Måste hitta kläder och vattenflaskan. Andas..
jag måste verkligen räkna ut hur man smyckar bloggen med bilder. Det förblir på min att göra- lista.

Dagens lilla stjärna får Sanna som äger på att köra bil.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0