alla FUCKING hjärtans dag!

VARFÖR TÄNKER DU INTE LÄNGRE LISA?!
Helvete... det här gick käpprätt åt helvete nu.
Jag tänkte mig inte för, jag tänkte som vanligt inte länge än min öron räcker och sen gick allt åt helvete.
Jag ska aldrig göra någonting mer utan att tänka sju mil långt innan.

Och konsekvenserna? Att en av de människor som betyder mest för mig i hela den här välrden är arg och besviken. Det kan jag förstå.. för det ser ju ut som att jag har skitit totalt i henne och lämnat henne utanför!
Fy fan Lisa!
Jag kan inte leva med mig själv med tanken på vad min vän tror.
Är jag en sån jävla svag människa? Jag måste fan vara det...

Jag vill sjunka genom jorden, är skamsen, ledsen, förbannad och totalt handlingsförlamad.
Och jag lovar, det är INTE en överdrift! För det här är något av de saker som jag verkligen inte klarar av.

Kanske för att jag inte brukar råka ut för det. Kanske för att jag är alldeles för jävla feg och gömmer mig bakom andra? I såna fall skäms jag fan ännu mer.

Vad gör man nu då? Precis när det kändes som att allting höll på att ramla på plats så rasade allt samman igen. Och det är fanimej rätt åt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0