110 dagar

ja det är inte länge kvar nu!
Om tio dagar är det 100-dagars! Kanon!
Då blir det party och Olearys. Är lite nyfiken på vart alla kommer gå, om det blir mest folk på larrys eller seven. Men vafan, på 100-dagars är det larrys som gäller, så är det bara!

Helgen har varit lugn.. eller ja, de senaste fem dagarna har jag inte gjort ett piss på.
Samhällsprojektet ligger och pyr i ett hörn, men jag tror vi har kommit fram till bra saker hittils.
Är lite orolig för morgondagen.
Det är meningen att vi ska läsa upp två tal i morgon på engelskan. Ska nog börja skriva dem idag då :p
Sedan ska vi ha skridskor på idrotten. Hum. Jag är förkyld?
Skit samma, orka missa en idrottslektion till. Eller orkar gör jag väl, men det är inte så bra för slutbetyget om jag inte är närvarande. Så, då har vi dragit den slutsatsen.

Idag har jag tvättstuga, JOY som Jenny skulle ha sagt.
Sedan måste jag ta tag i all jävla disk och allt damm som ligger i hörnen av min lägenhet.
Fattar inte hur dammet kan dyka upp så fort! Man hinner ju knappt lägga undan dammtrasan innan det är damningsdax igen.

Frukost kände jag för nu! Sen blir det hopp ner i tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0