uppdrag tvättbräda

Jag tror inte att jag kommer lyckas. Men jag har bestämt mig för att bli vältränad igen.
Eller igen... men jag anser faktiskt att jag var vältränad förut. Då orkade jag i alla fall springa uppför trappan utan att bli anfådd. Nu blir jag nästan anfådd av att gå igenom min avdelning på jobbet. Detta är alltså en avdelning som består av tio rum, ett allrum och ett kök som är mindre än mitt eget. Man SKA inte bli trött av att gå igenom där.
Så jag har nu bestämt mig för att träna lite varje dag fram till att vi åker utomlands. 
Igår tog jag till och med fram en yoga-dvd! :D Men jag lessnade efter andra solhälsningen.
Däremot tränade jag styrka, och idag gjorde jag samma sak. Får se hur länge jag står ut :p

Idag är en ledig dag. Igen, känns det som. Jag tycker att jag är ledig mest hela tiden. Men jag ska inte klaga :p
Nu sista veckorna har det liksom dragits ner på jobbandet. Denna vecka jobbade jag tisdag onsdag och jag ska jobba lördag söndag. Nästa vecka jobbar jag måndag onsdag torsdag. Sen är jag långledig. Sen jobbar jag en dag till, dagen efter åker vi. Ibland har man det bra! Jag längtar så sjukt mycket tills att vi får sätta oss i bilarna och susa iväg till Arlanda =)
Måste komma ihåg att boka tvättstuga innan vi åker. Annars blir det inte roligt.

Igår var vi ut en sväng. Ingen krog dock. Jag har blivit tråkig sen jag började jobba på äldreboende, orkar ingenting :p Klockan halv elva var jag helt slut för att jag är så van att gå och lägga mig strax efter tio.
Det slutade med att jag fick traska hem vid tolvsnåret och lägga mig. Hehe. Hur ska detta sluta?

Idag tittade jag och Charlotte på båda shrek-filmerna. Det är som Charlotte säger, dessa filmer innehåller så mycket kärlek!  Tobbe kom förbi och sa hej också =)
Jag har varit på äventyr på Solliden också, det tog ett tag innan jag hittade Maria så att jag kunde hämta min cykel.
Sen har jag som sagt tränat, och dessutom dammsugit! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen blir det kanske middagslagande med vänner :)

Com hem tänker uppgradera mitt bredband helt gratis, till en hastighet som jag tydligen redan hade enligt pappa.
Haha.
Aditro blev glad när jag ringde, nu vet dom att jag ska utomlands. Enligt honom så skulle det mest troligt inte vara någon utbildning innan den 5 september, vilket var tur för min del!

Ja just!! Igår på för-förfesten (som egentligen blev förfest eftersom att krogen aldrig blev av, alltså blev vistelsen hos mike den riktiga festen) kollade vi på Den lilla Sjöjungfrun! Jag blir ju lycklig i själen!

"Jag kan inte riktigt sätta foten på vad det är, men om jag står här tillräckligt länge..."
Kloka ord från Måsen, som hette Måsart! GAH! :D :D Kärlek!

Nej nu ska jag äta mig en bulle. Yey

Kommentarer
Postat av: sandrii

Vi far snart! :D :D

2007-08-16 @ 21:07:14
URL: http://sandraalundh.blogg.se
Postat av: sandrii

fan va fula smileys de blev =P

2007-08-16 @ 21:07:42
Postat av: Linn

Fan vad fint;) Jag är less på att vara sjuk!!!
Måste ses nästa vecka sweetie:P

2007-08-17 @ 13:58:31
URL: http://linn88.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0