slide

Jag har suttit och knåpat på en låtlista till Bulgarien. Haha. Den blev minst sagt intressant.
Men är det sommar så är det! Då ska man lyssna på gammal musik som bara är bra för att man tyckte det förut.. att låtarna var bra alltså. Äh.

 Klockan är 20:40 och jag är hur jävla trött som helst! Gah. jag ska vika lite kläder och sen kika på Beck tills jag somnar. Blir bra det. Ska kuta till min kära granne med ett glas också =)

Två veckor kvar på jobbet. Två veckor och en dag kanske man ska säga.
Vet inte om jag ska vara glad eller ledsen. Som sagt, förvirrande i arbetsvärlden.
Igår jobbade jag morgon till kväll. Trött och less, men sjukt nöjd när jag körde hem! :D
Idag blev det halv tur, nu är jag ledig i morgon. Vilket betyder att jag inte behöver kliva upp klockan 6 =) YEY!!!

Nej nu ska här vikas kläder. hejpåre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0