ny nedräkning: 19 dagar

Jag kom på att det var trist att räkna ner dagarna innan jag slutade jobba. Så jag bestämde mig för att byta nedräkning, till dagen D! Då vi åker iväg till Sunny Beach =)
Och jag vet, det händer alldeles för mycket skit i Sunny Beach nu för tiden. Men vi kommer vara försiktiga och det är farligt vart man än är i världen. Farmor är helt förtvivlat orolig och det känns inte alls roligt. Usch usch. Jag är inte ett dugg orolig, men jag vill inte att hon ska sitta hemma i en vecka och oroa sig för mig.
Så om 19 dagar sitter vi förmodligen i bilarna på väg ner till Arlanda. yey! :D
Hoppas Glen tycker det är okej att bo på arlandas parkering i en vecka... men jag tror han överlever.

Igår var jag på arbetsintervju, vilket var lite fränt. Jag har väldigt svårt för att säga bra saker om mig själv, men jag tror jag klarade mig ganska bra. Får se om han tycker att jag passar på aditro eller inte. Om inte får jag hitta en annan lösning helt enkelt.
Arbetsdagen igår gick som en dans på rosor, ungefär. Det flöt på bra i alla fall, men jag var helt slut när jag skulle åka hem. Medan alla andra svettades för att det var så varmt gick jag runt och frös. Så jag fick helt enkelt sjukskriva mig idag. Tur det! För nu sitter jag och hostar och snyter mig för glatta livet. Ska kurera mig nu så att jag kan jobba i helgen. Eller jag SKA jobba i helgen, behöver pengarna.

Nej nu ska jag hitta lite frukost. Sen ska jag lägga mig och kika på film eller liknande och bara ta det lugn så att jag blir frisk så snart som möjligt.

Jag och Sandra ska snorkla runt i Sunny Beach tills vi storknar! :D :D Trots att det kanske inte finns några fiskar att kika på ska vi ändå fara omkring som typiskt svenska turister och bara se allmänt roliga ut =) För alla vet ju att man blir okyggligt lik en groda om man har cyklop på sig. HAHA

Kommentarer
Postat av: saandrii

Ooh yes, snorkel och cyklop är de som gäller! ;)

2007-08-10 @ 00:35:26
URL: http://sandraalundh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0