nedräkning: 9 dagar kvar

Inte länge kvar nu =) Igår kom jag dock på att jag inte vet om jag har en resväska. Bra där... detta ska undersökas.
Tur att det inte hinner bli 2011 innan nästa vecka, för i såna fall hade mitt pass gått ut. ha ha....

Kloka ord från arbetsdagen:

(vid frukostbordet)
Boende: Kan du inte skruva upp volymen på radion lite?
Jag - Men då hör du ju inte vad du äter
Sammanfattning: Klockan nio på helgmorgonar har jag galet dålig humor.

Vi hade dessutom en mycket intressant diskussion på balkongen. Slutsatsen blev ungefär  "då skulle det nog behövas mycket vaselin..."

Jag hade en bra dag.
Nu ska jag städa ihop lite, duscha och sen laga middag. Kvällen blir nog lugn, ska kolla på Beck  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0