nedräkning: 6 dagar kvar

Nu är första dagen man kan säga att "jag åker utomlands på tisdag"
YEY! :D :D :D

Idag är det jobb som gäller, sista kvällen på häradsgården för mig. i alla fall vad jag vet just nu.
I morgon jobbar jag morgon, sen är jag ledig tre långa dagar =)
Men inte vila inte! Jag ska tvätta bil, storstäda, tvätta, PACKA!
Ska helt klart åka på ridskolan och fortsätta min uppdatering. Var där igår och kikade vad som hade hänt där sen jag var där sist. Jag kom fram till att det hade hänt en hel del. Mest för att det var så sjukt mycket nya katter överallt.. haha. När jag kom till bilen hade folk tydligen sökt mig, för jag hade åkt i diket enligt dom. Antingen ska jag bära med mig mobilen precis överallt, eller så ska jag lämna den hemma mer så att folk blir van att jag inte svarar alla gånger.
Jenny gav mig och sandra presenter, HA HA HA :D :D :D Hon är för underbar. Sandra fick ett halsband.. med en rosa mask på. Jag fick två my little ponys. Dom ska lätt med till bulgarien :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0