nedräkning: 2 dagar kvar

I övermorgon åker vi, det ska bli så himla skönt! Men det märks att jag inte fattar att vi åker iväg, för jag orkar inte ta tag i packningen :P Den brukar vara rolig vanligtvis, sitta och plocka fram det man vill ha med sig.
Men nu tar det bara emot att sitta och välja kläder. haha.
Tvätten är snart färdigtorkad, då ska den vikas =) Får bli i morgon, kommer inte hinna det ikväll. Måste gå och lägga mig tidigt om jag ska orka i morgon. Sista arbetsdagen.

Nu har dom kommit tillbaka! Mitt kök svärmar av små små flugor som bara är jätteäckliga. Tror det är bananflugor. Dom bara dök upp för någon dag sen, och nu är dom rätt många. Ekkel!!!

Nej nu ska jag diska. Sen ska jag nog handla lite godis, kände för lite fest =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0