nedräkning: 18 dagar kvar

Det är faktiskt helt galet nära. Trots att vi bokade för bara några dagar sen.
När jag började räkna ner till Tunisien började på dag 130. Den tiden gick jättefort. Undrar hur fort dom här 18 dagarna kommer gå :p
I all fall så har jag 10 arbetsdagar kvar, vilket är ungefär ingenting. I morgon jobbar jag precis hela dagen, kommer tjäna så sjukt mycket pengar. Yey! Men jag kommer vara ett asplöv när jag åker hem. Efter 12 timmars arbetet är man nog ganska mör :p
Tur att jag jobbar überkort dag på söndag.

Idag är jag ledig, ska försöka få lite gjort. Plocka i lite kläder, DISKA!
Fan, nu sitter jag och nyser. Jag är bara sjuk på mornarna jag! Om några timmar kommer jag vara frisk som en nötkärna

Nej nu ska jag äta frukost =) Sen vill jag soola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0