nedräkning: 12 dagar kvar

Jappjapp. 12 arbetsdagar kvar. Sen vete gudarna!
Alltså kan jag sammanfatta det hela med att allting är mycket förvirrande. För om tre veckor är jag kanske arbetslös. Helt jävla arbetslös, har ingen inkomst över huvud taget. Om tre veckor får jag inte träffa gamlingarna mer.  Det positiva då: Om tre veckor är det no more äldrevård för Lisa Goop. Nu har jag testat, och jag vet att det kanske inte passar mig. Jag har fått sån sjuk insikt och kommer alltid beundra de som viger sitt liv åt att hjälpa de äldre. Anledningen till att jag räknar ner arbetsdagarna (vilket man inte ska göra) är att jag för tillfället är kräkless på jobbet och längtar så sjukt tills att det är över. Detta kommer självklart att hinna ändras och nästa vecka kommer jag fasa inför den dagen jag ska sluta för att jag trivs så bra.
Alltså: Det är väldigt förvirrande att komma in i arbetsvärlden.

Jag var på lövstabadet igår och brände sönder hela mig, jag ser ut som en rödbeta för tillfället och hela dagen har jag gått omkring med något slags solsting. Har varit febrig och snurrig. Men man får skylla sig själv som lägger sig och solar utan solskyddsfaktor :p

Under en lång tid har vi hållit på och tjorvat med den här jävla resan, vi skulle ju liksom åka iväg direkt efter att alla slutade jobba. Idag skulle vi boka den resa som var tänkt, men självklart fick vi inte plats på det hotellet och fick panik-hitta ett nytt. Hur vi än vände och vred på det så gick resan på typ 4000, vafan. Men vi kommer iväg i alla fall, och det ska bli så himla skönt!! Dessutom åker vi dagen efter att jag slutar. Jag kommer vara på bra humör den dagen. oj oj oj. Hotellet kommer förmodligen vara skabbigt som fan, och det kommer hinna bli något mer jävulskap. Men tänk när vi väl är där borta =) Ska bli så himla härligt.
Så de dagarna på jobbet som jag bara känner att jag vill gräva ner mig någonstans ska jag tänka på Bulgarien och då kommer allting kännas lite lättare :)

Nu ska jag pyssla på lite. Klockan nio är det gilmore, sen ska jag sova. Camilla är på party party och dyker väl upp någon gång i natt. Jag ska nog vara en snäll värdinna och fixa lakan åt henne nu.

... och en sak till - Swing life away. Har känt det förut och jag känner det igen - den låten betyder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0