I will follow you into the dark

Klar för idag på jobbet. En riktigt bra dag tycker jag! =)
Morgonen gick fort, ingen stress och trevlig personal. Dagen har flytit på med köttfärslimpa, kaffe på balkongen och promenader ner till köket (för att hissen valde att pajja) Jag och matvagnen hade en mycket trevlig promenad igenom två andra avdelningar. heh.

Ikväll blir det lugnt. kanske middag med sandra och camilla, men jag vete fasen. Är ju sjuk.
I morgon jobbar jag igen, men slutar en timme tidigare, känns riktigt skönt det.

Ska fortsätta slipa på spellistan till Bulgarien - den ska även godkännas av camilla. Vilket betyder att 78% av låtarna kommer inte gå igenom kontrollen och raderas :P Bara för att jag har sjukt mysko musiksmak =)

Nej nu ska jag hoppa in i duschen.
Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0